logo    POKOJOVKY.cz  květiny pro Váš domov  orchideje, pokojové rostliny, tilandsie, masožravé rostliny, kapradiny, palmy, sukulentní rostliny 

Ozeleníme Váš interiér

 

 

 

 

 

 

 

  


Podle zákona o evidenci tržeb

je prodávající povinen vystavit

kupujícímu účtenku. Zároveň je

povinen zaevidovat přijatou tržbu

u správce daně online; v případě

technického výpadku pak nejpozději

do 48 hodin.

 



ZIMNÍ ZASÍLÁNÍ ROSTLIN

Zimní období je pro zasílání rostlin komplikovanější než další období roku. Chladné počasí může poškodit zasílané rostliny. Rostliny nemusí sice zmrznout, ale mohou prochladnout, což často vede k zastavení jejich růstu, k omezení kvetení apod. I když se snažíme rostliny poctivě balit, nebudeme Vám tvrdit, že je zimní zasílání rostlin bez problémů. Není. A pokud Vám to někdo tvrdí, je to tím, že chce za každou cenu rostlinu prodat. Naším cílem není chrlit jeden balík za druhým. Naším cílem, je aby Vám rostliny od nás vydržely, kvetly a dělaly neustále radost.  Proto je v zimním období nabídka některých rostlin omezená. V zimním období zasíláme živé rostliny se speciálními výhřevnými sáčky do -5°C. Poté zasílání omezujeme.

V chladném období je zaslání rostlin vhodné se speciálními výhřevnými sáčky, které po dobu až 35 hodin dokáží vydávat teplo a zlepšit tak klima v balíku. Jeden výhřevný sáček stojí 25,- Kč a počet sáčků lze zadat při dokončování objednávky společně se zvoleným způsobem platby a zaslání. Počet sáčků je vhodný uzpůsobit velikosti balíku. To je samozřejmě pro zákazníka při objednávání rostlin často těžké odhadnout. Rádi Vám po dotazu předpokládaný počet výhřevných sáčků sdělíme, případně ve Vaší objednávce upravíme (při malém počtu Vás po obdržení Vaší objednávky na tuto skutečnost upozorníme, pří zvolení většího počtu než je zapotřebí automaticky snížíme). Hodně také zaleží na konkrétních klimatických podmínkách v době odeslání.

Zabalený balík v zimním období předáváme přepravní společnosti až v odpoledních hodinách, aby co nejdříve putoval do depa přepravní společnosti a nebyl tak vystaven nízkým teplotám delší dobu při případné cestě přepravce při rozvozu jiných balíků. Balíky zasíláme přepravní společností GEIS, která velmi vysoké procento balíků doručuje do druhého dne. Po předání balíku přepravní společnosti ztrácíme kontrolu nad balíkem a nedokážeme ovlivnit jeho další směrování k Vám.

Tipy pro doručení rostlin v pořádku do Vašich rukou:

  • Zvolte raději větší počet speciálních výhřevných sáčků. Šetřit se někdy nevyplácí. V případě, že bude stačit menší počet těchto sáčků, automaticky je snížíme.
  • Na vyžádání zákazníka zasíláme i Českou poštou (zde je poštovné o něco vyšší než u přepravní společnosti Geis). V zimním období ale zaslání Českou poštou nedoporučujeme.
  • Přepravní společnost Geis má téměř 500 výdejních míst (více info zde). Zasláním na výdejní místo může balík cestovat v autě přepravce kratší dobu, než když je doručován k Vám domů nebo do práce.
  • Sledujte podle sledovacího čísla cestu Vašeho balíku a případně kontaktujte na číslo zaslané přepravcem (informace o doručování smskou) konkrétního řidiče a aktivně se domluvte na předání.
  • Rostliny je možné po domluvě též vyzvednout na naší provozovně v Táboře, na teraristických burzách, na které občas jezdíme, výjimečně na určeném místě v Praze. Nově plánujeme i vlastní rozvoz na trase Tábor – Praha a v Praze.

 

 

ZWZmNmEwYT